VPN propojeni tri pobocek s Centos 5.2

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 5 15:41:31 CET 2008

Zas tak těžký to není, stačí použít OpenVPN. Lze jak na servery, tak pro
uživatele, tam je to jenom složitější o propojení s AD. Takže pro uživatele
by možná bylo lepší nahodit VPN od Microsoftu, ale šlo by to udělat celý na
OpenVPN.

PS: Krabičky typu Asus za 2000Kč VPN na rychlých linkách stíhat nebudou,
zkoušel jsem a padá to, prostě moc slabý hardware.