VPN propojeni tri pobocek s Centos 5.2

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 5 15:56:41 CET 2008

0,5Mbit dneska už opravdu nepovažuju za rychlou linku. Já jsem psal o
linkách na úrovni 5 a víc Mbit. V tomto případě se jednalo o linku tuším
10Mbit (na obou stranách) a ten Asus to nestíhal a spojení padalo.
Ale samozřejmě nemůžu tvrdit, že by to ten D-Link nezvládnul, může na to být
o dost líp připraven, ale je to spíš varování, že levný krabičky to zvládat
nemusí...