VPN propojeni tri pobocek s Centos 5.2

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Středa Listopad 5 15:57:12 CET 2008

Hmmm. Ja budu potrebovat vymacknout maximum ze 4mbit. To jsem zapomnel dodat u tech VPN, ze budu potrebovat vysokou stabilitu pri maximalnim zatizeni. V nekterych okamzicich data potecou obousmerne na maximum, co se povede z linky vyzdimat. Nejpomalejsi pobocka ma 4mbit linku. (4mbit up i down)

Honza