OT: jaký CMS zvolit pro technologickou webovou aplikaci

Ivo Hanuška hanuska na ip-sec.cz
Středa Listopad 5 19:33:19 CET 2008

Zdravím všechny!

Mám za úkol vytvořit "technologickou aplikaci", nebo spíš něco jako
webovou stránku, která bude shromažďovat nějaká data zadávaná přes web a
zobrazovat je dál v nějaké konsolidované formě opět na webu.
Rád bych si ušetřil práci a použil nějaký CMS, který by mohl obsahovat
základní programátorské nástroje. Mám poměrně rozsáhlé zkušenosti s PHP
(včetně PEARu) a s různými DB stroji,  a nebráním se získání zkušeností
s nějakým jiným nástrojem, ale na zpracování celé aplikace je relativně
málo času, takže nemohu začíst studovat něco "z gruntu".

Byl bych rád za Vaše tipy a postřehy k věci, které by mi mohly pomoci.

Děkuju

IH