Qt, QSound a NAS

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Středa Listopad 5 19:15:48 CET 2008

Zdravím konferu.
Řeším teď jeden problém - na workstationě jsem si napsal aplikaci v
Qtčku, která přes QSound přehrává zvuk (pro upřesnění je to v pythonu
a PyQt4). Na workstationě vše normálně funguje, zvuky se přehrávají,
všechno ok. Když jsem aplikaci nacpal na stroj, kde má finálně běžet,
zbuchnou mi celé Xka (aplikace se v nich pouští místo WM) s touto
hláškou:
BadBucket
  Request Major code 5 ()
  Error Serial #17
  Current Serial #19

A nemůžu za boha přijít na to, co s tím :( Pokud si aplikaci ze stroje
pustím z SSHčka s -X, tak nespadne, nic nenapíše, ale bohužel taky nic
nepřehraje. NAS je na stroji puštěný, přes aplay soubory bez problémů
přehraju, přístup ke zvukovým souborům je taky. S tímhle problémem
jsem vygooglil dvě témata... v jednom případě měl napsáno špatně jméno
souboru (což nemám) a to druhé zůstalo nezodpovězené... napadá někoho,
co s tím, případně čím by to mohlo být? Mně už jedině napadá postupně
zkoušet upgradovat věci v systému - finální stroj má obstarší debian
(resp. nový, ale updatovaný před dosti dlouhou dobou; na workstationě
mám téměř všechno poslední...).

Předem díky,
SPM.