Jadro 2.6.27 a rychlost PC

David Zednicek zed na bm.ipex.cz
Čtvrtek Listopad 6 16:00:30 CET 2008

On Thu, 6 Nov 2008, Jozef Martiniak wrote:

> To by mu ale islo pomaly aj FTP.
> Nemozete pouzit strace pri scp prenose ? Aspon zistite, ake systemove
> volania sa pouzivaju a kde je problem.

To si prave nemyslim, protoze FTP jen bere data z disku a posila je dal, nic
s nima nedela tj. CPU neni zatizeny (pretizeny), kdezto SSH/SCP ma vyuziti
CPU nasobne vetsi a nemusi stihat cist data z disku.
Mozna je to slepa kolej, ale jen me to napadlo...

Otazka je jaka je absolutni rychlost prenosu pres SSH a FTP.
pripadne test na lokalnim disku pomoci hdparm -Tt anebo dd...

ZeD

--
  WhoAmI : David Zednicek