Jadro 2.6.27 a rychlost PC

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Listopad 7 08:23:42 CET 2008

d.petr píše v Čt 06. 11. 2008 v 23:07 +0100:

> Protože se tak nějak domnívám, že se s tím serverem mc spojí
> prostřednictvím ssh a pak tím spojem kopíruje.

to je sice pravda, ale uz z vypisu 'top', co jste poslal ve stredu, bylo
videt, ze je neco divneho s 'cat'.

> scp jsem asi kdysi taky už použil, když tak koukám do infa, jenže mc je
> pohodlnější - lépe se mi vybírá, kam kopíruju, odkud a co (jedním i
> druhým směrem).

priznam se, ze ja taky kopiruju pres mc, kdyz mi nezalezi na rychlosti,
protoze je to opravdu pohodlnejsi. Ale z brutalni pomalosti mc
neodvozuju nic o problemech ssh ci novych jader.

> Jenže abyste neřekl, zkusil jsem to vaše scp.

dluzno dodat, ze neni "moje" ;-)

> Půjdu se zastřelit. Trvalo to asi 10 vteřin. Na disk. Je to sice víc,
> než 5 vteřin FTP, ale méně, než 10 minut přes mc.

no jiste. A ted jeste pozadat o blowfish (nebo jak se jmenuje ta
nejslabsi sifra) a bude to jeste rychlejsi.

> Jenže teď tomu rozumím pořád stejně blbě. Kdo tedy zdržuje 5krát víc (v
> porovnání s 2.4) a proč? mc? Ten asi ne, nejede na serveru. cat? dd?

no podle toho topu je to mozna neco s 'cat', coz uz by novy kernel
ovlivnit mohl (pochopitelneji nez samotne ssh)...

Petr