Jadro 2.6.27 a rychlost PC

Marian Cavojsky marian_cavojsky na datalan.sk
Pátek Listopad 7 08:09:21 CET 2008

On Thu, Nov 06, 2008 at 11:07:43PM +0100, d.petr wrote:
> Jenže abyste neřekl, zkusil jsem to vaše scp.
> Půjdu se zastřelit. Trvalo to asi 10 vteřin. Na disk. Je to sice víc,
> než 5 vteřin FTP, ale méně, než 10 minut přes mc.
> Jenže teď tomu rozumím pořád stejně blbě. Kdo tedy zdržuje 5krát víc (v
> porovnání s 2.4) a proč? mc? Ten asi ne, nejede na serveru. cat? dd? No
> ssh (nebo openssl??) tedy zřejmě ne.
> Uf, pokračování jindy.

Najvyssi cas opustit mc, alebo aspon jeho implemetaciu sshfs. Skuste si
nainstalovat original sshfs (asi pojde len v 2.6, lebo potrebuje fuse) a
mozete nad nim pouzivat aj mc, ked vam tak vyhovuje.
Kedze to nemozem odskusat na takom pomalom pocitaci, tak neviem ci to
bude take rychle ako ciste scp. mc komunikuje s druhou stranou sialenym
sposobom, takze sa moc necudujem.

Marian