Live CD pro jednu aplikaci

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Úterý Listopad 11 23:05:58 CET 2008

Zdar,

chtěl bych vytvořit demonstrační Live CD s jednou jedinou aplikací,
která potřebuje framebuffer nebo X11 (nejlépe s hodně akcelerovanou
grafikou) a spustí se hned sama při startu (ještě z initu/xinitu).
Podobně jako třeba výrobci diskových řadičů šíří aplikace na jejich
správu, nebo dnes už i výrobci motherboardů šíří utility, a tak.

Kdysi před mnoha lety jsem použil Knoppix a ořezával a ořezával, až jsem
ho dostal pod 100 MB, a pak jsem tam přidal tu svoji aplikaci někam do
menu. To bylo ale moc pracné a výsledek neodpovídal očekávání.

Nemáte někdo doporučení jak by se to dalo udělat dnes s co nejmenší
vynaloženou energií? Umí někdo jednoduše customizovat DSL nebo nějaký
Puppy linux nebo je něco ještě víc na míru, třeba nějaké Suse Studio
nebo kdo ví co?

Díky za tipy

Petr