Virtualni stroj: nesmyslny sleep (novy poznatek)

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Úterý Listopad 11 17:32:48 CET 2008

Napadl me trivialni test provedeny ve zlobivem virtualu V1, tak
rozsiruji svuj post.
Prikaz (realne trva zlomek sekundy):

$ for i in `seq 20`; do date +%s; done
1226420746
1226420778
1226420778
1226420777
1226420746
1226420778
1226420778
1226420777
1226420747
1226420778
1226420778
1226420777
1226420747
1226420778
1226420778
1226420747
1226420778
1226420778
1226420777
1226420747

Tedy skoky o 1,-1,31,-31 sekund tam a zpatky. V souctu se ale cas
posouva dopredu jak ma.

Neni to strasidelny? Tusite, jak je z toho blbe Postfixu? :-) Hodne.

Hledam sam pricinu, ale uvitam rady,

Vlada

--
\//\/\