jak funguje systemove proxy nastaveni pro webove browsery?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Listopad 18 15:30:18 CET 2008

Teď tomu úplně nerozumím, pokud se přesměrují porty 80 a 443 na proxy, proč
by neměla transparentní proxy fungovat? Mně to tak normálně funguje, akorát
https prostě přesměrovává dál a nic necachuje...