Bind a widle - nedochazi k update zony

Petr Hvězda konference na unistav.cz
Středa Listopad 19 09:59:02 CET 2008

Zdravim konferenci,

mam zvlastni problem. V siti mam jako master server linux s
bind-chroot-9.3.4-6.0.2.P1.el5_2, tedy CentOS distribucni verzi.

Dale mam widli server s AD, ktery si jako slave server nacita danou domenu
od master serveru. Problem nastane ve chvili, kdy nastane expire na
widlich - mam defaultni hodnotu:

604800     ; expire (1 week)

Po vyprseni jednoho tydne se bohuzel neprovede automaticky reload zony,
protoze se linux master server jevi jako nedostupny (jen co se DNS tyce,
jinak se samozrejme vidi). Musim restartnout bind a pak se mi podari na
widlich reload, zona se nacte.

A takto kazdy tyden ve stejnou dobu. Nechci to resit prodlouzenim expire,
tim bych problem nevyresil. Logy jsem prosel, nikde zadna chyba, ani nic
co by me navedlo k nejake chybe.

Jedine co snad pozoruji, ze se toto deje od chvile, kdy jsem zacal
pouzivat view, abych rozlisil DNS pro venkovni a vnitrni uzivatele, ovsem
view pouzivam pro uplne jinou zonu, nez je tato problemova.

Pokud jste to uz nekdo resili prosim o nakopnuti...

Diky

--
Petr Hvězda