apache jako reverzni proxy a mod_substitute

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Listopad 23 13:29:00 CET 2008

Nevím jestli jde apache ovlivnit hlavičkou, ale kompresi používám běžně a
nasadil jsem ji asi před půl rokem kvůli vytížení linky - sice ne s apachem,
ale se Zope a tam nikdo na žádné problémy nenarazil a MSIE se zde používá
jako většinový browser. Dokonce to funguje i z mobilu.

Jen jestli to třeba nebude tím apachem?

----- Original Message -----
From: "Jandl" <jandl na knihovnahk.cz>
> webu a zda se ze tam kde to nefunguje je pouzita komprese stranek
> odeslani klientovi :-(

O muj boze ja miluji software microsoft, nez zacne flame ctete dale.
Je to skutecne kompresi jen Internet Explorer je tak hloupy ze se mu to neda
posilat s kompresi a tak to v IE funguje jak svycarske hodinky.
Takze zbyva doresit jestli vsem sdelit ze to pres ten hloupejsi soft chodi
bez problemu (ale znate lidi to zase budou body mo M$) nebo se nejak
pitvorit s rozbalenim nebo profarenim hlavicky ktera to zabalovani zakaze.
No diky vsem ja jdu studovat manualy :-(