apache jako reverzni proxy a mod_substitute

Jandl jandl na knihovnahk.cz
Neděle Listopad 23 13:58:24 CET 2008

Zope asi koprimuje v nejakem lepsim formatu ze to MSIE zvladne  rozlousknout. Ale server ww.oxfordmusiconline.com bezi na apache takze  to posila v nejakem gzip ale jen pro FF,
MSIE dostane stranku  nekomprimovanou (myslim ze se mu boji to poslat komprimovane).

Vyresil jsem to jednim radkem v konfiguraci (jak uz to tak byva):
RequestHeader unset Accept-Encoding
Zadna komprese, zadny problemy se Substitute, zadny vysvetlovani proc to v IE funguje a ve FF ne.
Bohuzel to mozna zvedne trafic ale s ohledem na uzivanost :-D

PJ

  _____

From: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh na seznam.cz]
To: Diskuse o Linuxu v cestine [mailto:linux na linux.cz]
Sent: Sun, 23 Nov 2008 13:29:00 +0100
Subject: Re: apache jako reverzni proxy a mod_substitute

Nevím jestli jde apache ovlivnit hlavičkou, ale kompresi používám běžně a
  nasadil jsem ji asi před půl rokem kvůli vytížení linky - sice ne s apachem,
  ale se Zope a tam nikdo na žádné problémy nenarazil a MSIE se zde používá
  jako většinový browser. Dokonce to funguje i z mobilu.

  Jen jestli to třeba nebude tím apachem?