Jakou aplikaci pro DVB-T?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Listopad 24 23:34:47 CET 2008

Petr Stehlik píše v Po 24. 11. 2008 v 17:48 +0100:

> je-li to hlasovani, tak MythTV++

to je hloupe, chybi mi tam strednik za tim ++, takze to vypada spis jako
C++ nez jako inkrementace.

Kazdopadne MythTV rulez big time takze kdokoliv kdo ma nepatrne vyssi
potreby na multimedialni centrum si s MythTV uzije svoje. Splnuje
vsechny vase pozadavky s prevahou a nabizi spoustu bonusu navic.

Jedine, co me zarazilo, je pozadavek na "skriptovani co chci nahravat,
hlavne ne pres nejake menu" - tezko si umim predstavit neco
intuitivnejsiho nez EPG, kterym probehnu sipkama a zaskrnu jednim tlakem
('R' jako record) co chci jak nahravat... Skriptovani mi na to rozhodne
nesedi - naznacte, jak byste si to predstavoval...

Petr