Jakou aplikaci pro DVB-T?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Listopad 25 15:03:23 CET 2008

Petr Stehlik wrote:
: Petr Stehlik píše v Po 24. 11. 2008 v 17:48 +0100:
: > Jan Kasprzak píše v Po 24. 11. 2008 v 17:03 +0100:
: > > 	Co pouzivate? MythTV, Me TV, LinuxVCR?
: >
: > je-li to hlasovani, tak MythTV++
:
: to je hloupe, chybi mi tam strednik za tim ++, takze to vypada spis jako
: C++ nez jako inkrementace.
:
: Kazdopadne MythTV rulez big time takze kdokoliv kdo ma nepatrne vyssi
: potreby na multimedialni centrum si s MythTV uzije svoje. Splnuje
: vsechny vase pozadavky s prevahou a nabizi spoustu bonusu navic.

	A kompilovali jste si to sami nebo mate z distribuce?
Pro Fedoru to je jen v ATrpms, a prvni pokus o ./configure skoncil
s tim, ze nemam lame (coz mam, vcetne devel verze). Na blizsi
pohled to k tomu ./configure nema ./configure.in, takze podivat se
kde vlastne udelali autori chybu v detekci lame bude hnusnejsi prace
nez by mohla byt. Vic casu jsem tomu zatim nevenoval :-)

: Jedine, co me zarazilo, je pozadavek na "skriptovani co chci nahravat,
: hlavne ne pres nejake menu" - tezko si umim predstavit neco
: intuitivnejsiho nez EPG, kterym probehnu sipkama a zaskrnu jednim tlakem
: ('R' jako record) co chci jak nahravat... Skriptovani mi na to rozhodne
: nesedi - naznacte, jak byste si to predstavoval...

	Predstava je ze kdyz zrovna nejsem doma a presto bych chtel neco
nahrat, abych se aspon pres ssh mohl z meho PDA prihlasit a to nahravani
nastavit (staci asi multiplex, program a rozsah casu - nepredpokladam ze
mi nekdo da interaktivni menu v textovem rezimu :-). Plus druha aplikace
(ktera mozna pujde i z menu) - nahravani "vicemene" periodicky se vyskytujicich
poradu (treba zpravy).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |