Jakou aplikaci pro DVB-T?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Listopad 25 15:26:43 CET 2008

Jan Kasprzak píše v Út 25. 11. 2008 v 15:03 +0100:

> : Kazdopadne MythTV rulez big time takze kdokoliv kdo ma nepatrne vyssi
> : potreby na multimedialni centrum si s MythTV uzije svoje. Splnuje
> : vsechny vase pozadavky s prevahou a nabizi spoustu bonusu navic.
>
> 	A kompilovali jste si to sami nebo mate z distribuce?

prekladam si to sam, prihazuju k tomu ruzne patche.

> : Jedine, co me zarazilo, je pozadavek na "skriptovani co chci nahravat,
> : hlavne ne pres nejake menu" - tezko si umim predstavit neco
> : intuitivnejsiho nez EPG, kterym probehnu sipkama a zaskrnu jednim tlakem
> : ('R' jako record) co chci jak nahravat... Skriptovani mi na to rozhodne
> : nesedi - naznacte, jak byste si to predstavoval...
>
> 	Predstava je ze kdyz zrovna nejsem doma a presto bych chtel neco
> nahrat, abych se aspon pres ssh mohl z meho PDA prihlasit a to nahravani
> nastavit

tak normalni lide se prihlasi pres https a nastavi si to (MythTV ma
MythWeb, skvele webove rozhrani, kde se da delat vse co na Myth
frontendu plus neco navic, napr. streaming pres web do PDA). To je
nejpohodlnejsi, ale pokud PDA neumi https, tak MythTV nabizi dalsi
myslim tri komunikacni protokoly, pres ktere by se s nim dalo
domluvit...

> (staci asi multiplex, program a rozsah casu - nepredpokladam ze
> mi nekdo da interaktivni menu v textovem rezimu :-). Plus druha aplikace
> (ktera mozna pujde i z menu) - nahravani "vicemene" periodicky se vyskytujicich
> poradu (treba zpravy).

to neni druha aplikace, to je proste jen jiny mod nahravani - MythTV umi
pro kazdy porad nastavit jeden z asi 8 modu nahravani (denne, tydne, na
tomto kanalu, na vsech kanalech, v tomto konkretnim case, podle nazvu
poradu...).

Chci o MythTV uz od jara udelat cesky web, ta aplikace a jeji soucasni i
potencialni uzivatele si to zaslouzi...

Petr