Jadro 2.6.25 vyuziva pouze 2,5GB pameti

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Středa Listopad 26 11:54:08 CET 2008

HW. Pokud jsem správně pochopil, pokud není podpora v BIOSu tak, to
prostě nejde.
procesor je intel T5500, a intel píše že má 64 bitovou podporu, ale
výtobce notasu (FSC) ji nemá implementovanou. Alespoň jsem to tak
pochopil, možná že se pletu. Nenapladlo mě při koupi to vůbec hledat. No
ale jinkak to funguje a věšet se kvůli tomu nehodlám.
Akorád některé výpočty jsou trošku pomalejší než by mohly být, ale
nesimuluji tak často aby se mi to vyplatilo měnit (několik  málo sekund).
ced