Re: Jadro 2.6.25 vyuziva pouze 2,5GB pameti

Lubomír Vogl Vogl.Lubomir na seznam.cz
Středa Listopad 26 12:14:13 CET 2008

tak amd-2.6.26-1-amd64 vpohode bezi, k dispozici plna pamet.
Instalovalo se pouze jadro, nic dalsiho (apt-get install ...)

Deska  je Intel, procesor je QuadCore Xeon.

diky za pomoc

L.