FC9: binarni ATi ovlvadace seg fault

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Čtvrtek Listopad 27 13:58:51 CET 2008

On 2008-11-25, 21:02 GMT, Miroslav Pragl wrote:
> ze FC9 sux vime asi oba, RH based distra pouzivam nekdy od RH4
> a FC9 je bezkonkurencne nejhorsi. Uz ani nebugziluju.

S tou F9 to je bohužel pravda (mám pocit, že F10 by měl být
podstatně stabilnější, alespoň pokud se počtu příchozích bugů dá
věřit), ale problémy s binárními ovladači ATI a nVidie nejsou náš
problém -- všichni mohli vidět co se děje, co se připravuje,
průběžně byly všechny změny v gitu a jak ATI, tak hlavně nVidia
se na to vykašlali, a pak nás pomluvili, že jsme je zaskočili
změnou.

ATI drivery v distrbuci by snad měly být už pozvolna docela
použitelné (co se týče nv driveru, tak to je bohužel zcela jiná
píseň).  Myslím, že s F10 by snad mohlo stát za to poctít mě
bugem v bugzille.

Hezký den,

Matěj Cepl