FC9: binarni ATi ovlvadace seg fault

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Čtvrtek Listopad 27 15:54:10 CET 2008

>S tou F9 to je bohužel pravda (mám pocit, že F10 by měl být

Dik

>ATI drivery v distrbuci by snad měly být už pozvolna docela
>použitelné (co se týče nv driveru, tak to je bohužel zcela jiná

Problem je v tom ze standardni nastroje v F9 nenabizeji lidskou multihead
konfiguraci

Par veceru jsem editoval xorg.conf ale nakonec jsem to vzdal. Zasekl jsem se
na tom ze jsem nedokazal presvedcit k rozumym rozlisenim a frekvencim na
obou monitorech ten mensi navic zjevne posilal blbe DDC informace.

MP