FC9: binarni ATi ovlvadace seg fault

Jarda jarda47133 na spambob.net
Pátek Listopad 28 00:45:18 CET 2008

Miroslav Pragl wrote:

> Ahoj,
> zkousel jsem na sve postarsi AGP Radeon 9700 rozchodit ATi fglrx
> ovladace. CPU je P4, chipset GraniteBay.
>
> Jak original ATi/AMD tak predkompilovana rpmka z livna mi pri
> jakekoliv akci padaji na segfault (vc. napr. modprobe fglrx).
>
> Par lidi se stejnou radou (9xxx) popisovalo obdobny problem ale
> nenasel jsem reseni.
>
> Ne(vy)resil jste zde nekdo?
>

> Dik
>
> MP

Co zkusit jinou verzi? Na gentoo s ATI Rage 128 mi bezi tohle:

https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/linux/ati-driver-installer-8-6-x86.x86_64.run
 (pokud jsem spravne vydobyl tu cestu z ebuildu pro verzi 8.501).
Nevim, jakou verzi mate ve Fedore - pokud je jina, za pokus moc
nedate. Ovsem nekde je jakysi problem, pokud spustim Google Earth a
prilis dlouho to pouzivam, lehne mi totalne system. Nevim, jestli za
to muzou ty ovladace. System je tak mrtvy, ze uz nic nezjistim.

--
Remove the 77 from my address to reply by e-mail!