upgrade serveru

Petr Vileta "fidokomik" stoupa na practisoft.cz
Sobota Listopad 29 02:29:54 CET 2008

Omlouvam se, pokud Subject nevystihuje presne muj dotaz, ale nic lepsiho me
nenapadlo. Takze o co mi jde.

Mam takovy maly server, kde bezi RH7.3, Apache 1.2, sendmail, MySQL3.23.54, a
DNS. Je to hodne stare zelezo a SW take. Proto bych rad udelal upgrade obojiho.
Novy pocitac mam, nejaky Linux si (snad) dokazu nainstalovat a nakonfigurovat.
Jenze me tam bezi neco kolem 20 domen a ten prevod souboru a MySQL dat nebude
trvat par minut. Navic to chci vsechno jeste odzkouset, nez prehodim kabel z
jednoho do druheho pocitace. A o to mi prave jde, jak to udelat.
Muj server ma jednu domenu jako zakladni, rekneme example.cz. Take ma
pochopitelne pridelenu verejnou IP adresu. No a me jde o to, jak presunout html
a mysql data rekneme jedne hostovane domeny tak, aby pro internet to bylo porad
na puvodnim miste, ale pro pristup z LAN uz jsem byl smerovan na novy pocitac. V
klidu bych si vyzkousel, ze vsechno funguje a postupne bych prehodil vsechny
domeny. Pak bych teprve prepnul na novy server natrvalo.
Ta LAN se sklada z toho Linux serveru a meho programatorskeho PC s WinXP-Pro.
Mam neco nastavit v tom starem Linuxu nebo spis pouzit hosts soubor ve Widlich?
Nebo bych si mel poridit nejakou novou domenu, rekneme fidokomik.cz a tu dat pro
novy server jako zakladni a pak uz to tak nechat?
V oblasti Linuxu jsem trochu lepe vycvicena opice, tak na me budte hodni prosim
:-)

--
Petr
Skype: callto://fidokomik