Potíže s disketovkou

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Říjen 4 19:05:53 CEST 2008

Zdravím všechny, mohl bych se poněkud neomaleně připomenout se svým
problémem? Není tu nikdo s deskou GA-MA790X-DS4 nebo čipsetem 790X, kdo
by mohl potvrdit nebo vyvrátit problém s ovladačem v jádře?
Díky.

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.26.2-desktop-1mib #1 SMP x86_64 AMD Phenom(tm)
8750 Triple-Core Processor GNU/Linux