teoreticke rychlosti wifi

dejfson dejfson na gmail.com
Neděle Říjen 5 13:20:26 CEST 2008

No, zkousel jsem jenom wifi spojeni bez jakehokoliv sifrovani a dopadl
jsem uplne stejne.
Pak jsem si myslel ze to muze byt spatnym signalem, tak jsem notebook
prinesl az k antene,
kvalita signalu 100/100 a porad to bylo to same.

Zda se mi divne, ze by omezeni bylo na strane toho routeru. Proc by
tam davali 54mbit kartu
kdyz nejste schopny prenest nic rychlosti vyssi nez 4mbit?

d.