ACPID démon a LID

Úterý Říjen 7 00:59:15 CEST 2008

On Mon, 6 Oct 2008, Jan Krajdl wrote:

> Ok, DISPLAY teda můžu určit proměnnou v configu acpidu, Xka mám puštěný
> stejně jenom jednou, jen nevím, jak mu vnutit to cookie...

To právě není úplně jednoduché, musíte najít nějaký soubor, kde jsou
cookies uložené. Spouští se Vám X server s parametrem -auth? Pokud
ano, pak následující parametr je jméno takového souboru.

Jiná možnost, na kterou jsem si teď vzpomněl, je udělat jako oprávněný
klient "xhost SI:localuser:root" nebo tak nějak, a to by mělo paušálně
povolit přístup místnímu rootovi (musí lézt přes unix socket, aby se
poznalo, kdo je na druhé straně).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /