amavis blokuje zip archivy s exe subormi

kramoris kramoris na gmail.com
Úterý Říjen 7 18:55:25 CEST 2008

Pekny vecer,
s tym rarom mate pravdu, dnes som doinstaloval non-free balik unrar.
Zip a rar uz sa sprava rovnako. Nerad by som vyradil kontrolu obsahov
archivov zip a rar, lebo v nich chodi dost virusov. Ale defaultne ich
zahadzovat
len preto, ze je tam spustitelny subor exe, dll...  mi nevyhovuje. Az bude
obsahovat
virus, clamav by ho mal odchytit. Dakujem za rady, zajtra budem opat
testovat.

--Kramoris