amavis blokuje zip archivy s exe subormi

kramoris kramoris na gmail.com
Středa Říjen 8 20:58:09 CEST 2008

Pekny vecer,
problem som vyriesil. Amavis od istej verzie uz neakceptuje
/etc/amavis/amavis.conf ktory som editoval. Len tam musi byt pritomny.
Potrebne konfiguraky sa nachadzaju v /etc/amavis/conf.d/...
Skoda ze som na to neprisiel skor. Dakujem za rady a trpezlivost.
--Kramoris