iptables a presmerovani portu 80

Petr Hvězda konference na unistav.cz
Čtvrtek Říjen 9 12:08:55 CEST 2008

No v host.conf mam order hosts,bind. V /etc/hosts mam nastaveno spravne
nekde.neco.cz na vnitrni adresu 192.168.0.254. Pak jeste bezi DNS na
localhostu pro celou domenu nekde.cz. Netusim jak proxy k DNS pristupuje,
jestli prave pres localhost, nebo jinak. Kazdopadne klientsky pozadavek
prichazi na proxy ze site 192.168.0.0/24. Proxy vsak stale odnekud dostava
verejnou IP adresu w.x.y.z. a na te web ke kteremu chci pristoupit nebezi.

Dekuji

--
Petr Hvezda