Vyreseno - Re: iptables a presmerovani portu 80

Petr Hvězda konference na unistav.cz
Čtvrtek Říjen 9 13:44:19 CEST 2008

Moc dekuji vsem za cenne rady a ochotu. Nakonec klausule view a
match-clients s pridanim 127.0.0.1 do named.conf a naslednym restartem
squidu pomohla k zdarnemu cili a konecne od proxy dostavam web ktery
ocekavam.

Diky

--
Petr Hvezda