openoffice DB na sdílené sambě

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Čtvrtek Říjen 9 19:56:43 CEST 2008

On Thursday 09 of October 2008 14:40:48 Daniel Hrbac wrote:
> Dobrý den,

> Coby poučený laik, který systémem pokus omyl nastavil sambu tak, aby
> fungovala jak si představuju. moc nevím, kterým směrem v dokumentaci
> samby pátrat. měl jsem pocit, že to je pouze pasivní záležitost.  Může
> samba kontrolovat, jestli je soubor otevřený? Nebo nějak jinak ukončovat
> spojení, která v ní zůstanou viset? Ani si upřímně řečeno nejsem jistý
> jestli je chyba v sambě nebo někde jinde. Pokud by někoho něco napadlo,
> zkuste mne prosím nakopnout co hledat.
>
> díky

Dobry den,

jestli jsem to spravne pochopil, doporucuji asi udelat specialni slozku
sdileni pouze pro tento soubor (y)  a pohrat si s volbou oplock . aby Vam
samba otevreny soubor zamknula (pro ostatni pouze pro cteni). Ohledne toho
otevreni souboru v sambe - co si vzpominam, jedna se o problem windows, ze v
pripade uzavreni souboru si ho jeste nejakou chvily "podrzi" otevreny.

Honza