Grub nenabehne na Intel S5000

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Říjen 15 09:45:50 CEST 2008

Dne Mon, Oct 13, 2008 at 04:52:26PM +0200, Lubomír Vogl napsal:

> Zdravim,
>
> chtel jsem provest HW upgrade naseho stareho routeru, ale kdyz jsem disky (sata) strcil do noveho serveru s MB Intel S5000VSA tak mi nenabehl grub. V BIOSu je vidim.
>
> Bios jsem konfiguroval jak pro enhanced tak pro legacy (compatible mod), ruzne prohazoval porty, zapinal vypinal AHCI apod.
>
> Zkousel jsem je pres Slax (ten nabehl bez problemu z CD) namontovat a to slo.
>
> Mam nastavit nejaky specialni Grub parametr, nebo neco jineho ?

Mrknete se, jestli na tom disku je nejaka partiton oznacena jako aktivni,
EFI bios totiz pri hledani disku nevidi takove, ktere nemaji alespon jednu
partition oznacenou jako aktivni. Samozrejme neskodi, kdyz se potom grub
instaluje na tu aktivni partition, ale myslim ze uplne nezbytne to neni.

zdravim
dan