ssh host s meniacim sa klucom

Ivan Stenda ivast na mail.t-mobile.sk
Středa Říjen 15 12:15:35 CEST 2008

Dobry den, mam taky specialitu, chodim skriptom cez ssh na hosta s
meniacim sa klucom ( presnejsie ide o viac boxov, ktore si vymienaju IP
adresu, ale kazdy z nich ma vlastny kluc ).
Po zmene ssh odmieta spojenia aj ked som nastavil "StrictHostKeyChecking
no".

Napadli ma dve moznosti: v skripte este pred vytvorenim relacie mazat
dotycny zaznam v know_hosts, alebo vytvorit v know_hosts pre danu IP
adresu zaznamy so vsetkymi klucmi, ktore sa mozu vyskytnut.

Mozno ale existuje ine cistejsie riesenie, ktore nevidim ....

Dakujem
ivast