filtrovaci proxy pro deti

Jarda jarda47133 na spambob.net
Čtvrtek Říjen 16 10:13:10 CEST 2008

Jaroslav Lukesh wrote:

> Dobrý den,
>
> byl jsem zd??en, kdy? se na mn? 8letý syn obrátil, ?e by cht?l najít
> n?jaké stránky pro kluky, vida, ?e vyhledáva? díky proklatému SEO
> vrací samé buzerantské stránky, se mi to na?t?stí poda?ilo uhrát do
> outu aby na to zapomn?l. Jen?e zase nep?jde ven, proto?e je trochu
> nastydnutý, tak a? p?ijde ze ?koly a bude mít v?e hotovo, bude se
> zase chtít na n?co pro kluky podívat.
>
> Díval jsem se na dansguardian, ale tam je napsané, ?e neumí poznat
> obsah obrázk? (podle n?jakého zastoupení typické barvy k??e na
> [...]

Jedine najmout policajta v duchodu a mit ho privazaneho k pocitaci
retezem 24/24, 7/7. 100 % spolehlivy filtr neexistuje. I vas super
hosts soubor se da obejit pres proxy. Tak snad leda se smirit s
realitou sveta anebo se zkuste podivat na tenhle add-on pro Firefox:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5881. Treba to dela,
to co chcete. Pak uz jenom vyradit z provozu vsechny prohlizece,
krome FF a zabranit tomu, aby si syn ten add-on odinstaloval nebo
deaktivoval.

--
Remove the 77 from my address to reply by e-mail!