filtrovaci proxy pro deti (OT)

Jarda jarda47133 na spambob.net
Pátek Říjen 17 10:28:19 CEST 2008

"Petr \"Qaxi\" Klíma" wrote:

> A te? m?j.
>
> Homofilie je nem?nná sexuální orientace.
> Není pro okolí nijak nebezpe?ná (co? se o spoust? hetero *filiích a
> *ismech ?íct nedá ...).
> Jsem proti jakýmkoliv omezením zalo?eným na pohlaví nebo sexuální
> orientaci.
>
> Co mi vadí je ten tlak z médií, ?e je to báje?né, skv?lé a hlavn?
> normální. Podle jednoho po?adu ?T je fajn, ?e jsou ve?erní?ky jako
> Pat a Mat, Bob a Bobek, ?taflík a ?pagetka, K?emílek a Vochom?rka.

Ja mel za to, ze Pat a Mat jsou sousedi, kteri se vyznacuji tim, ze
maji obe ruce leve a olsove. A uprimne receno, nikdy me nenapadlo, ze
i ti ostatni by meli byt homosexualove. To ted Kremilka a Vochomurku
uvadeji slovy: "Mile deti, zveme vas na dalsi dil pribehu
homosexualnich skritku Kremilka a Vochomurky"?

> Prý krásn? ukazují, ?e dva kluci se m??ou mít rádi a ?e je to b??né.
>
> Mo?ná by jim n?kdo m?l vysv?tlit, ?e se kluci s klukama i holky s
> holkama mohou mít velice rádi a p?itom spolu nespat. ?íká se tomu
> p?átelství, kamarádství.
>
> Pokud je 4% norma, tak já chci, aby mne vzali k hasi??m. Mám
> alergii, ale tu má cca 15% lidí, tak?e jsem v norm?. Pokud mn?
> nevezmou, bude to diskriminace.

Preji vam u hasicu mnoho uspechu.

--
Remove the 77 from my address to reply by e-mail!