ProLiant DL320 G2 & Linux

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Pátek Říjen 17 14:17:35 CEST 2008

Dobrý den,

potřeboval bych poradit s instalací Linuxu na HP ProLiant DL320 G2. Jde
mi o integrovaný RAID (IDE verze) - balíčky pro jeho obsluhu jsou pro
RHEL4 (ten nechci - rád bych se nevracel do minulosti), ale nenašel jsem
pro RHEL5. Našel jsem nějaké zdrojáky, ale nějak se mi to nepodařilo
zkompilovat - možná bych se radši bez integrovaného RAIDu obešel a
použil software raid (ten integrovaný podle všeho není HW raid), ale
nějak se mi nedaří integrovaný RAID deaktivovat. Nemáte někdo tento
stroj s nějakou distribucí Linuxu a pokud ano, jak jste to vyřešili s
RAIDem? Kompilovali jste ovladač? Nebo se vám to podařilo nějak
deaktivovat  a použít SW? Nebo máte nějakou distribuci, kde vše potřebné
je?

Dík za nakopnutí správným směrem (google tentokrát nějak nepomohl nebo
jsem zvolil blbě dotazy)

Petr

P.S. Možná místo darovaného serveru radši použiji nové stolní PC - nějak
se nemohu zrovna s tímto serverem skamarádit :-)