Odp: ProLiant DL320 G2 & Linux

Ivo.Hanuska na hella.com Ivo.Hanuska na hella.com
Pátek Říjen 17 14:32:54 CEST 2008

No, jak tak znám HP servery, tak po startu serveru, tam bude něco jako
nastavení na celé to pole (tuším to je po stisku F8, nebo Ctrl+F8). Pak je
potřeba vytvořit logický disk a nastavení zapsat. Pokud budou disky
nenainicializované, tak se Vám řadič nechytne.

Běžné distribuce obsahují mnohé drivery, které umožňují ovládat všemožný
hardware, takže zkuste provést instalaci systému a disky budou vidět.
Driver pro HP by tam měl být. Jediné, co asi nebude fungiovat, bude HP
diagnostika.

No a pokud se Vám nepodaří nakonfiogurovat pole, tak jsou asi disky na
interním řadiči, který by taky mohl být podporovaný jádrem.

Dejte vědět, jak jste dopadl.

Ivo Hanuška

Petr Špatka/

(
Odeslal: linux-bounces na linux.cz
17.10.2008 14:17
Odpovězte prosím uživateli
Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>

Komu
"linux na linux.cz" <linux na linux.cz>
Kopie

Předmět
ProLiant DL320 G2 & Linux

Dobrý den,

potřeboval bych poradit s instalací Linuxu na HP ProLiant DL320 G2. Jde
mi o integrovaný RAID (IDE verze) - balíčky pro jeho obsluhu jsou pro
RHEL4 (ten nechci - rád bych se nevracel do minulosti), ale nenašel jsem
pro RHEL5. Našel jsem nějaké zdrojáky, ale nějak se mi to nepodařilo
zkompilovat - možná bych se radši bez integrovaného RAIDu obešel a
použil software raid (ten integrovaný podle všeho není HW raid), ale
nějak se mi nedaří integrovaný RAID deaktivovat. Nemáte někdo tento
stroj s nějakou distribucí Linuxu a pokud ano, jak jste to vyřešili s
RAIDem? Kompilovali jste ovladač? Nebo se vám to podařilo nějak
deaktivovat  a použít SW? Nebo máte nějakou distribuci, kde vše potřebné
je?

Dík za nakopnutí správným směrem (google tentokrát nějak nepomohl nebo
jsem zvolil blbě dotazy)

Petr

P.S. Možná místo darovaného serveru radši použiji nové stolní PC - nějak
se nemohu zrovna s tímto serverem skamarádit :-)