filtrovaci proxy pro deti (OT) - mimo list

Petr Baum pb-luv na baum.com.au
Pátek Říjen 17 22:24:05 CEST 2008

On Saturday 18 October 2008, Jarda wrote:

> [...]

Věci jsou velmi často složitější, než se na první pohled zdá. Homosexualita
asi je platná varianta k párovému manželství - jinak by se skoro určitě
evolucí (to je můj koníček...) vyeliminovala.

Rozmnožování - lze si představit, že se bisexuální "paša" obklopí harémem žen
na rozmnožování a družinou homosexuálních mádenců, kteří mu pomáhají vládnout
a které sexem udržuje v psychologické závislosti. Jeho potomci pak mohou být
geneticky disponovaní tento model udržovat. Myslím, že se tenhle model v
praxi skutečně vyskytuje u mužů, kterým to jejich postavení dovoluje
(absolutní vládci všech úrovní, vyšší důstojníci atd).

Řekl bych, že párové manželství u homo sapiens značně převládá - proto je
homosexualita statisticky dost vzácná.

Konkurence obou typů sexuality možná může dobře vysvětlit instinktivní
homofobii, jde o boj o udržení modelu založeném (aspoň theoreticky) na
rovnosti oproti modelu, založeném na podrobení většiny jedinců obou pohlaví
bisexuálnímu "pašovi".

> No, kdyby ze sveta zmizeli vselijaci katolici a jini moralisti, hned
> by se tu lepe dychalo.

To se to káže, když někdo žije v systému, kde mu "katolici a jini moralisti"
vybudovali osobní svobodu, aby si to mohl dovolit. Komunismus se
pokusil "katolici a jini moralisti" potlačit a o lepším dýchání nic nevím...

Krom toho - čím nižší úroveň "náboženství a moralizování", tím brutálnější
obyčejně bylo chování společnosti. Měl jsem možnost číst objektivně znějící
popisy zvyků různých národů se zvyky více méně z doby kamenné - než
je "katolici a jini moralisti" převychvali - a jsem si jist, že by kdokoliv z
nás pokládal život v takové společnosti za těžký sen.

> Kdyz vam homosexualove vadi, tak se jim
> vyhybejte. Koneckoncu, oni po vas nechteji nic vice, nez abyste je
> neotravoval.

Kdyby to tak bylo... Mně osobně - a myslím většině dnešním lidem - jen málo
vadí homosexuálové, pokud se svému sexuálnímu koníčku věnují přiměřenou a
neagresivní formou. Pokud ale zjistíte, že muži ochotní přijmout homosexuální
vztahy mají v řadě situací výraznou protekci, tak se obraz dost mění.

Homosexuální "Mardi grass" je vyloženě agresivní propagace (minoritní)
sexuální orientace, kterému se už nelze jednoduše vyhnout. Stejně by mně
samozřejmě vadila podobná akce, pořádaná třeba asociací bordelů, což je také
koníček, který mně jen málo vadí, pokud se mu heterosexuálové věnují
přiměřenou a neagresivní formou.

Požadavky na homosexuální "manželství" vztahy jsou další příklad. Jde IMHO
o "normální" - byť minoritní - vztah, ale je založený na alternativním
sexuálním modelu a požadavek, aby pro něj platila stejná pravidla jako pro
párový heterosexuální vztah je v principu nesmyslný. Ve skutečnosti je to
maskovaný útok na párové manželství, další kolo v boji o udržení modelu
rodiny, založené na párovém heterosexuálním vztahu.

Myslím, že dnes už je situace taková, že se za homofobii vydává i to, když
heterosexuálové "nechteji nic vice", nez aby je homosexuálové "neotravovali".

Petr

--
<pb-luv na baum.com.au>

Petr Baum, P.O.Box 2364, Rowville 3178, Austrálie
fax +61-3-97643342