filtrovaci proxy pro deti (OT) - mimo list

Jarda jarda47133 na spambob.net
Sobota Říjen 18 00:04:12 CEST 2008

Petr Baum wrote:

> [...]
> harémem ?en na rozmno?ování a dru?inou homosexuálních mádenc?, kte?í
> mu pomáhají vládnout a které sexem udr?uje v psychologické
> závislosti. Jeho potomci pak mohou být geneticky disponovaní tento
> model udr?ovat. Myslím, ?e se tenhle model v praxi skute?n?
> vyskytuje u mu??, kterým to jejich postavení dovoluje (absolutní
> vládci v?ech úrovní, vy??í d?stojníci atd).
>
> ?ekl bych, ?e párové man?elství u homo sapiens zna?n? p?evládá -
> proto je homosexualita statisticky dost vzácná.
>
> Konkurence obou typ? sexuality mo?ná m??e dob?e vysv?tlit

Konkurence? Paralelni existence! A nezapomente, ze jsou to
heterosexualove, kteri plodi homosexualy.

> instinktivní homofobii, jde o boj o udr?ení modelu zalo?eném (aspo?

Instinktivni homofobie casto prameni z nejistoty o vlastni sexualni
orientaci. Homofob je casto bisexual nebo homosexual, namlouvajici
sam sobe a svemu okoli, ze je 100% hetero. Cini tak v dusledku tlaku
(krestanske) spolecnosti, ktera homosexualite vetsinou nefandi.

> theoreticky) na rovnosti oproti modelu, zalo?eném na podrobení
> v?t?iny jedinc? obou pohlaví bisexuálnímu "pa?ovi".

> To se to ká?e, kdy? n?kdo ?ije v systému, kde mu "katolici a jini
> moralisti" vybudovali osobní svobodu, aby si to mohl dovolit.
> Komunismus se pokusil "katolici a jini moralisti" potla?it a o
> lep?ím dýchání nic nevím...

Clovece, co to tady kecate? Svoboda vznikla diky tomu, ze cirkev
ztratila svetskou moc. Tak ted aspon smrdi, kde muze, abychom
nezapomneli, co by se stalo, kdyby tu moc dostala zpatky.

> Krom toho - ?ím ni??í úrove? "nábo?enství a moralizování", tím
> brutáln?j?í oby?ejn? bylo chování spole?nosti. M?l jsem mo?nost ?íst
> objektivn? zn?jící popisy zvyk? r?zných národ? se zvyky více mén? z
> doby kamenné - ne? je "katolici a jini moralisti" p?evychvali - a
> jsem si jist, ?e by kdokoliv z nás pokládal ?ivot v takové
> spole?nosti za t??ký sen.

Zamenujete nabozenstvi se spolecenskym pokrokem. Podobne bych mohl
poukazat, ze ve 12. stoleti byla arabska spolecnost mnohem
pokrokovejsi a svobodnejsi, nez spolecnost krestanska, ktera se tou
dobou utapela v tezkem barbarismu. Nevidim duvod, proc by pokrok mel
byt vazan na krestanstvi. Krestanstvi je dedicem rimske spolecnosti a
podle toho vypada. Kdyby Rimani nevyvrazdili Etrusky, ale Etruskove
Rimany, mohli jsme byt dnes mnohem dal. Diky tomu napriklad byla
krestanska zena po 2000 let fabrikou na deti a kusem nabytku,
stojicim vedle sporaku - presne, jako ve starem Rime.

Ovsem pravda je, ze cirkec za poslednich 100 let ucinila znacny
pokrok. Napriklad dnes jiz Vatikan pripousti moznost pouziti
prezervativu ve vsech situacich, s vyjimkou souloze.

> Kdyby to tak bylo... Mn? osobn? - a myslím v?t?in? dne?ním lidem -
> jen málo vadí homosexuálové, pokud se svému sexuálnímu koní?ku
> v?nují p?im??enou a neagresivní formou. Pokud ale zjistíte, ?e mu?i
> ochotní p?ijmout homosexuální vztahy mají v ?ad? situací výraznou
> protekci, tak se obraz dost m?ní.
>
> Homosexuální "Mardi grass" je vylo?en? agresivní propagace
> (minoritní) sexuální orientace, kterému se u? nelze jednodu?e

Celkem logicka reakce na staleti (krestanskeho) utlaku. Stejne, jako u
feminizmu.

> [...]
> t?eba asociací bordel?, co? je také koní?ek, který mn? jen málo
> vadí, pokud se mu heterosexuálové v?nují p?im??enou a neagresivní
> formou.
>
> Po?adavky na homosexuální "man?elství" vztahy jsou dal?í p?íklad.
> Jde IMHO o "normální" - by? minoritní - vztah, ale je zalo?ený na
> alternativním sexuálním modelu a po?adavek, aby pro n?j platila
> stejná pravidla jako pro párový heterosexuální vztah je v principu
> nesmyslný. Ve skute?nosti je to maskovaný útok na párové man?elství,
> dal?í kolo v boji o udr?ení modelu rodiny, zalo?ené na párovém

Nojo, homosexualove utoci na vsech frontach. Me je to jedno, protoze
manzelstvi je mi u prdele. Instituce vedouci k tomu, ze lide spolu
akorat ziji v naprosto nemoznych vztazich jenom proto, ze na toho
druheho maji bumazku a zapominaji, ze vztah se nebuduje na caru
papiru, ale necem jinem, co se musi denne udrzovat.

> Myslím, ?e dnes u? je situace taková, ?e se za homofobii vydává i
> to, kdy? heterosexuálové "nechteji nic vice", nez aby je
> homosexuálové "neotravovali".

Me by uplne stacilo, aby se homosexualove s heterosexualy nechali
navzajem na pokoji, abych o tom furt nemusel poslouchat blbe kydy
nesnasenlivych lidi z obou stran barikady. A at s klidem zavedou
manzelstvi pro homosexualy v cele galaxii, kdyz je to ucini
stastnymi. Lidi do manzelstvi dnes vstupuje stale mene a jednou budou
homosexualove poslednimi Mohykany, zachranujicimi posvatnou instituci
manzelstvi. Snad i papez tomu jednou bude rad a cirkev je bude
oddavat i v kostele, protoze by jinak byznys uplne vyschnul.

Jinak by nebylo spatne, kdyby nekdo nekde vytvoril nejake forum na
toto tema, abychom se o homosexualech hadali jinde, nez na linuxove
grupe. I kdyz pravda je, ze posledni dobou tu chcipnul pes a tak se
tu aspon neco deje.

Jarda

--
Remove the 77 from my address to reply by e-mail!