filtrovaci proxy pro deti

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Sobota Říjen 18 13:04:36 CEST 2008

Dne čt 16. října 2008 Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Díky za osvětlení, půjdu tedy tímto směrem, nakonec Ubuntu CE i
> edubuntu ho mají, ale mají nad něj i nějakou uživatelskou nadstavbu.
> jenže dalšího tuxe nemám kam dát.

Abych prispel necim konstruktivnim krome diskuse co je ci neni normalni
(to prenechavam moralistum) vyzkousel jsem blokovani dotazu googla a
Heureka ono to funguje. V konfiguraku se prida includovani
%dansguardian_config%/phraselists/googlesearches/banned

Udelal jsem test pred includovanim
http://www.mzidek.net/images/dansguardian.png a po
http://www.mzidek.net/images/dansguardian_google.png

a je videt ze v prvnim pripade zpracoval dansg. fraze ve vysledku hledani
(vracene strance), zatimco druhy pripad zachytil zakazane slovo (v tomto
pripade sex)  primo ve vyhledavani. Samozrejme slova muzete pridavat dle
libosti

Navic jsem objevil v bannedregexpurllist direktivu

coz podle meho zpusobi blokovani pristupu na googla s vypnutym
pseudobezpecnym hledanim (opet nechavam na druhych zda je to pohorsuje
nebo ne)

S pozdravem

Miroslav Žídek

--