filtrovaci proxy pro deti

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 16 21:04:47 CEST 2008

Díky za osvětlení, půjdu tedy tímto směrem, nakonec Ubuntu CE i edubuntu ho
mají, ale mají nad něj i nějakou uživatelskou nadstavbu. jenže dalšího tuxe
nemám kam dát.

Od kamarádů se nedívá (dědina v pohraničí, to co na PC dokážou sedmiletá
děcka z Ivančic, tady dokážou až tak čtrnáctiletí - osobní zkušenost),
maximálně ze školy, kde snad mají nějaký filtr (nejsou tam úplná béčka,
zástupce tomu docela hoví a poskytují inet i pro další).

upozorněni samozřejmě jsou, ale tak malé děcka to prostě nechápou, to až ty
starší to už vidí v reálu, na druhém stupni tam už kdekdo experimentuje
jenom proto, že se o tom učili (dejte si pozor na sexuální výchovu na druhém
stupni, ještě před pár lety by toto bylo klasifikováno jako mravní ohrožení
mládeže, teď jsou z toho osnovy -
http://uloz.to/851881/sexualna-vychova-2-st-zs-2007-.pdf ), to za našich
let, kdy toto bylo ještě považováno za nemoc a i takto úspěšně léčeno,
nebylo. Co se týče té křivé poznámky kohosi, tak netuší, o kom jsem psal,
neboť slavíků bylo víc a tento totiž po léčbě opravdu přestal být na kluky.
Je to natolik důvěrná informace, že pokud to dotyčný nevytasí sám,
nedostanete ho ze mně. Ale obávám se, že ikdyby to vytasil, v médiích
zveřejní jen tu manipulační "půl pravdy".

----- Original Message -----
From: "Miroslav Zidek" <xmizi na volny.cz>

Zrovna tento tyden jsem resil ten samy problem pro svou 9 letou dceru
(dostala k narozeninam muj stary notebook a ma pres domaci wifi pristup k

<OT>
No a nakonec - i kdybyste mel doma 100% filtr jak zabranite ze se na neco
podobne podiva u kamaradu, kde neni tatinek pocitacove zdatny a toto
neresi. Krome filtru vidim jako dulezitou vychovnou cast - upozornit dite
na moznost podobnych prasaren (formu necham na kazdem rodici). Nehlede na
to ze i kdyby to filtrovalo obrazek podle "pletove" barvy tak to by potom
muselo zohlednit i vsechny mozne odstiny pleti + nedejboze kdyby narazil
na nejaky latex, pak barva nerozhoduje. Ale to uz je opravdu hodne OT.
</OT>