ProLiant DL320 G2 & Linux

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Neděle Říjen 19 16:33:40 CEST 2008

Tak mě to nedalo a dělal jsem další pokusy.  Nakonec jsem přišel na to,
že v RHEL 5 kromě toho, že to jede je ještě utilitka dmraid, která
vypadá, že je ta správná a nějak funguje (vždycky jsem používal mdadm a
na dmraid jsem přišel náhodou). Sice zatím pole umím obnovit akorát z
"BIOSu", ale zdá se, že alespoň poznám, že něco není OK. A tak mi to
stačí. Budou to jen hodně pomocné stroje.

Jinak ten RAID je SiI 0649  - to jsem možná měl napsat na začátku. Zdá
se, že v Proliant DL320 je i v IDE verzi několik různých řadičů. Jo a
podle google ten řadič stejně neumí disky větší než 130GB. Celkově je
ten stroj dost šílenej (IBM server byl mnohem méně problémový).

Všem díky. Kdyby ještě někdo měl nějaké zkušenosti se SiI 0649, tak
klidně piště.

Petr