ProLiant DL320 G2 & Linux

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Neděle Říjen 19 20:38:02 CEST 2008

> podle mého názoru bude nejlepší, když ten server otevřeš, disky odpojíš z té karty na napíchneš je na SCSI (myslím, že konektory tam budou).

Mám obavu, že to nikam nepřepojím - všechno je to on-board a ještě navíc
je to IDE. Jinak v tom debianu ten démon je, ale zase se mi tam
nepodařilo nabootovat tak, aby ten raid byl vidět dohromady a ne jako 2
disky a dále je asi vysvětlení proč je to zbytečné. Už to vzdávám - s
klonem RHEL5 je to ve stavu kdy to nějak chodí.

Každopádně webovky HP mě zavedly na špatnou stopu. Všechno co tam je k
RAIDu v DL320 G2 se na 90% netýká právě toho co mám v serveru já, ale
nějaké lepší konfigurace (projel jsem zběžně zdrojáky a PCI ID mého
RAIDU tam není). Každopádně něco jsem našel k Win2000 - zdá se, že jsem
pro řadič SiI 0649 v Proliant DL320 G2 neměl hledat ani jedno z těchto
hesel, ale "CMD 0649" vede na webu HP ke správnému cíli :-). Podle všeho
HP kombinaci 0649 a Linuxu nepředpokládá a nepodporuje.

Takže mi nezbývá než děkovat vývojářům jádra za přidání alespoň nějaké
podpory pro tento řadič.

Petr