ProLiant DL320 G2 & Linux

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Říjen 20 00:00:30 CEST 2008

Dne ne 19. října 2008 Petr Špatka napsal(a):
> Mám obavu, že to nikam nepřepojím - všechno je to on-board a ještě
> navíc je to IDE. Jinak v tom debianu ten démon je, ale zase se mi tam
> nepodařilo nabootovat tak, aby ten raid byl vidět dohromady a ne jako 2
> disky a dále je asi vysvětlení proč je to zbytečné. Už to vzdávám - s
> klonem RHEL5 je to ve stavu kdy to nějak chodí.

I v Debianu se patrně s dmraid objeví zařízení v /dev/mapper/. Nicméně,
jak už zde někdo psal podobnou situaci v jiném vláknu, stejně je to pak
softwarový raid, jen místo informací podle mdadm bere informace z
informací o RAIDu toho řadiče. Rozhodně bych v tomto případě volil
softwarový raid přímo == klasicky pomocí mdadm.

Slávek