Utilita pro monitorovani ServeRAID na IBM x3650

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Říjen 25 18:18:25 CEST 2008

Ahoj,

On Sat, Oct 25, 2008 at 03:45:40PM +0200, Martin Kraus wrote:

> arcconf

Diky, je nejaky elegantni zpusob, jak monitorovat jestli v raidu
nevypadl disk z pole a monitorovani smartu disku? Nejlepe aby mi
to poslalo e-mail.

Tim arcconfem se na smart nedostanu :-(.
-- Dalibor Straka