Utilita pro monitorovani ServeRAID na IBM x3650

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Sobota Říjen 25 22:39:42 CEST 2008

On Sat, Oct 25, 2008 at 06:18:25PM +0200, Dalibor Straka wrote:
> Ahoj,

> Diky, je nejaky elegantni zpusob, jak monitorovat jestli v raidu
> nevypadl disk z pole a monitorovani smartu disku? Nejlepe aby mi
> to poslalo e-mail.

ehm, elegantni zpusob... cron + shell script + sed. lepsi zpusob jsem
nevycetl. maji k tomu nejakou dokumentaci, ale co jsem to proletl, tak to je
proste ono.ja to poustim kazdou minutu a je to.

> Tim arcconfem se na smart nedostanu :-(.

ma smart cenu? obavam se, ze arcconf je to jedine, co k tomu je. vic jsem
nenasel a venoval jsem tomu asi 3 dny, stahoval jsem co se dalo a prolezal. je
ktomu jeste jakasi jejich graficka utilita, ale ja nic takoveho na servery uz
z principu neinstaluji, takze netusim. a hlavne s grafickou veci si toho
clovek moc nenaskriptuje:) proto preferuju softwarovy raid, ovsem nekdy je
proste clovek zaseknuty s hardwarem. bohuzel.

mk