postfix mail server opet na spam listu

Digisvet Admin admin na digisvet.cz
Pondělí Říjen 27 09:27:25 CET 2008

Dobrý den,
k plné spokojenosti používám již zmiňovaný REDIRECT v iptables a navíc
Policyd  ( http://www.policyd.org/ ) - antispamový plugin do Postfixu -
dovolí např. poslat z určité IP adresy jen omezený počet mailů za
jednotku času (pokusy o odeslání mailu jsou pak blokovány a při
opakujících se překročení limitu se IP adresa dostane na blacklist  )
... a mnoho dalších features. Bez Policyd se mi servery rovněž dostávaly
na blacklisty - mnoho spamu mi procházelo Amavisem a restriktivnější
politiku jsem nechtěl volit, aby procházely legitimní maily.

O. Svoboda