postfix mail server opet na spam listu

Premysl Hruby dfenze na gmail.com
Pondělí Říjen 27 10:46:56 CET 2008

On (27/10/08 09:27), Digisvet Admin wrote:
> To: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>
> From: Digisvet Admin <admin na digisvet.cz>
> Subject: Re: postfix mail server opet na spam listu
>
> Dobrý den,
> k plné spokojenosti používám již zmiňovaný REDIRECT v iptables a navíc
> Policyd  ( http://www.policyd.org/ ) - antispamový plugin do Postfixu -
> dovolí např. poslat z určité IP adresy jen omezený počet mailů za
> jednotku času (pokusy o odeslání mailu jsou pak blokovány a při
> opakujících se překročení limitu se IP adresa dostane na blacklist  )
> [...]

DD,

nevim o tom ze by mel policyd delat omezeni v case, dela jenom testy na
reverz, helo, multirbl vazene testy apod. Na omezovani mailu za cas je
tu anvil(8) coz je demon primo postfixu, delany na tohle. Urcite to
zvladne mnohem lepe nez neco externiho.

-Ph

--
Premysl "Anydot" Hruby, http://www.redrum.cz/