pristup na MySQL

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Středa Říjen 29 03:45:54 CET 2008

Petr Klíma wrote:
> Vzdycky bude identifikovany jako user na host, pricemz host je jmeno nebo
> IP jeho pocitace, pripadne jeste zkomolene NATem.

Zdravim jmenovce.
Ja vim, ze bude user na host. User znam, ale jde mi o to, jak odchytit to host ;-)
Me se to povedlo tak, ze jsem se na nej napojil pres VNC a u nej jsem v
odmitnutem spojeni tu identifikaci videl. Jenze je bych to rad nasel nekde v
logu na mem serveru a tam to v zadnem neni.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik