pristup na MySQL

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Středa Říjen 29 09:11:41 CET 2008

Petr Vileta (fidokomik) wrote:
> Zdravim jmenovce.
> Ja vim, ze bude user na host. User znam, ale jde mi o to, jak odchytit to host ;-)
> Me se to povedlo tak, ze jsem se na nej napojil pres VNC a u nej jsem v
> odmitnutem spojeni tu identifikaci videl. Jenze je bych to rad nasel nekde v
> logu na mem serveru a tam to v zadnem neni.

Hm, v mem /var/log/mysql.log je napriklad pro nepovedene prihlaseni

081029  9:05:33    5257 Connect     Access denied for user
'klima'@'localhost' (using password: NO)

A i kdyby ve vasem logu nic podobneho nebylo, tak jak jsem rikal, host
je jeho verejna IP, resp. odpovidajici domenove jmeno.

Petr
--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě